TISDAG

Idag har jag jobbat 07.45-15.00. Dom första timmarna på jobbet gick åt att tänka på Alexanders vän Samuel som gått bort. Jag har aldrig själv träffat honom, men ändå blev jag chockad, och ännu en gång fick man sig en tankeställare som man alltid får när någon går bort. Jag tycker egentligen inte om att skriva om döden. Jag undviker det helst. Men lika sorgligt som det är så får det mig att vilja göra massor med roliga saker. Det var bra väder idag för första gången på länge. Jag, Alexander och Sebbe passade på att äta ute i solen på valentino. Eller just innan maten kom så gick vi in och satte oss för att solen precis passerat mig och jag började att frysa. Sedan åkte jag till min mor och pratade och såg på top model. Nu blir det vattenmelon innan vi ska lägga oss. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0