GETING

Ni vet hur vissa skriker och fläktar med armarna då dom ser en geting? Jag brukar hålla mig ganska lugn. Men imorse då jag vaknar och sätter mig upp i sängen så ser jag något som äcklar mig så oerhört mycket - stjärten av en död geting. Jag freakar ur totalt (fråga Alex) och skriker ta bort den ta bort den som en riktig tjej. Det han skulle ta bort var inte stjärten, den hade jag redan pekat ner på golvet, utan min tröja som legat bredvid stjärten och hade massa ljust mjöl på sig. Jag var helt övertygad om att mjölet var getingens skalle som var mosat över min tröja. Det eller att jag typ ätit upp huvudet när jag sov... URSCH! Vart kommer en geting ifrån mitt i vintern? Den såg väldigt torr ut så den måste ha varit död länge. Jag kunde iallafall samla mig och åka till jobbet. Jag var 1,5 timme tidigt då jag åkte med Alex som började då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0