FREDAG

Jag hade en tid på ego klockan 12.00, mötte sedan upp Fia och Elin på waynes för en fika/lunch

Efter att ha suttit på waynes någon timme gick vi till hemtrevnad och kollade på deras 50% rea. Vi hann även med att gymma på friskvårds. Jag älskar att vi får gratis gymkort av jobbet!

När Elin drog hem så bjöd jag in mig själv till Fia. Jag drog när Alexander hade slutat, då åkte vi till läggan och städade ur sånt som vi tagit dit till visningen. Sedan blev det middag och nu ser Alex matchen (sverige-ryssland)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-12 @ 09:18:40
Postat av: Elin

Tack för en toppendag gulle :)

2012-05-12 @ 09:19:13
URL: http://elinlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0