FRUKT

Jag fick min första upplärning i frukten idag av Susanne. Tiden bara flög förbi när jag jobbade 7-17. När jag stod och skulle rensa i tomatlådan så hittade jag en rolig tomat. Den liknande ingen annan tomat jag någonsin sett. Så jag gick runt och visade min tomat för nästan alla jag jobbar med. Jag kunde inte sluta där heller, jag blev tvungen att rita två ögon och en mun på min tomat - och det blev den gulligaste tomaten jag någonsin sett. Jag ångrar starkt att jag inte köpte hem honom. Han sitter istället i personalrummet så att alla andra som jobbar kan kolla på denna fina tomat. Nu är jag rädd att någon inte kommer att tycka att han är söt och slänga bort honom. Och DÄR tror jag att jag har dragit detta tomatilägg nog långt och lägger ner skrivandet. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0