VINST

 
Varje år lottar vi ut varuprover på mitt jobb. Vi har precis haft ett sånt lotteri. Jag vann en lättvinsglögg, duschkräm för män, en majonäsburk och en energidryck tror jag att det är. Sedan fick jag en ansiktskräm av Henke och ett läppsyl med bärsmak av Tobbe. Lyckades även snåla till mig en påse med polkagrisar av Tommy, haha. Nu ska det provas grejer. Jag försökte också byta till mig en av Lorentzs grejer på skoj, jag sa att han kunde få min menskräm om jag fick hans... ja, vad det nu var. Jag menade men som man säger på engelska, och så menade jag duschkräm. Men Mange och Lorentz som jag satt med uppfattade det som något annat och spred detta uttalande runt på jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Alex

hahaha! menskräm, du är så söt honey :)

2012-10-25 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0