FREDAG

Steg upp och skulle egentligen städa men tappade orken till det och gjorde ingenting istället. Tills Ekan och Fia kom förbi och tittade in i mitt ostädade kaos. Vi åkte till ICA där dom skulle skicka iväg 100 paket. Vi svängde förbi en lokal där det vankades 30-årsfest för att bedöma om Ekan gjort bra ifrån sig vilket han hade. Sedan blev det Waynes och fika. Äppelpaj och snick snack med Fia satt fint. Skulle vara duktig och träna efter det så vi gick till friskvård och bytte om och började köra. Tyvärr fick jag ont i huvudet och avbröt det och åkte hem med Alexander istället. Somnade i soffan vid 19 och vaknade vid 21 och ville lägga mig eftersom lördagen skulle bjuda på inventering 06.00. Vid 23 sa Alex "är du lika vaken som jag är?" och det var jag. Så vi klev upp och såg vänner och somnade sedan i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0