MÅNDAG

Jobbade 10-15 idag. Efter att jag slutat stannade jag kvar en liten stund på jobbet och snackade med Danne om att hyra en gympasal och dra ihop lite folk och spela spökboll eller något annat kul man gjorde då man gick skola. Efter det gick jag och hämtade ut ett paket som jag beställt, och sedan bjöd jag in mig själv till Staflund. Närmare klockan 18 hade Alexander slutat jobba och vi åkte hem och gjorde mat. Vi var även duktiga och gick ut och skottade nere vid jacuzzin. Det är sjukt jobbigt att skotta, dock så gick det ganska bra eftersom snön är så mjuk nu efter att solen legat på. Nu sitter vi och ser på Morgan och Ola-Connys show på 5an. Fråga mig inte varför, Alexander tycker typ att det är kul. Jag tänkte slå igång ett bad efter programmet och sedan lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0