FREDAG

I fredags styrde Erik mat hemma i deras hus. Jag, Alex, Vidar och Erik åkte upp till solbacken och handlade på maxi och gick på systemet. När vi kom tillbaka lagade Erik en riktigt god och kryddstark pasta till oss. Jag styrde salladen. Min favoritsallad just nu är med melon, äpple, paprika, gurka, tomat och fetaost, MUMS. Lite senare på kvällen kom Arvid förbi och tre av Vidars kompisar som hette Tobbe, Robin och Johannes (om jag inte minns fel). Vi spelade poker i flera flera timmar. Så många timmar att man blir less. Det gick hyffsat för mig i början, sedan försvann tålamodet och pengarna. Inte allt men jag låg då minus.Vi hade dock bara gått in med en hunka var så jag grät inte precis. Alex hade åkt ut men fick köpa in sig igen och han lyckades nog ta hem mest den kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0