ONSDAG

I onsdags hängde jag med Erik som är hemma nu ett tag innan han i slutet av augusti flyttar till Australien. Vi började med att käka sen lunch och snacka skit, sen gick vi ner till norrhammars basketkorgar och körde 21 och 7up. När vi var less på det gick vi ner till stan och tog en glass och mötte upp Alexander som satt och fikade med Sofia, Gunnel och Willhard på Lilla Marie. På kvällen åkte jag till Linnea som bjöd på middag och fest ett härligt gäng brudar och även några killar. Den speciella gästen var nog hennes pojkvän som man fick träffa för första gången den kvällen. Jag skippade utgången och drog hem, huvudvärken jag hade vägrade att släppa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0