TORSDAG

På torsdagen hängde jag på lilleputtlandet på dagen, efter att jag och Alexander beställt en säng och en soffa. Lilleputtlandet var precis lika fantastiskt som jag minns det. Och allt såg typ ut som när jag var barn också. På kvällen hade Jessica och hennes Alexander bjudit in oss för trerätters i boviken. Dom hade verkligen ansträngt sig och det uppskattar man ju alltid. På kvällen spelade vi galenpanna tills dess att det var dags att lägga sig. Vi sov i en av deras sovstugor. På morgonen hade Jessica och Alexander redan åkt och jobbat när vi steg upp. När vi skulle dra kunde jag inte hitta mina skor. Det blev nästan lite roligt. Jag sökte överallt där jag varit utan framgång. Till slut ringde jag Jessica som inte heller kunde förstå vart dom var... tills jag beskrev hur dom såg ut, och då klickade det, vi hade likadana skor och hon hade kastat in mina i deras rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0