DUBAI DAG 7

Sista dagen i Dubai började vi med att spendera tid på stranden
Efter stranden passade vi på att bada i den uppvärmda poolen som var precis så varm som jag vill att en pool ska vara
Vi kunde inte lämna Dubai utan att prova åka i skidbacken först. Alex tyckte tydligen att jag behövde hjälp att klä mig. 
En tack-för-hjälpen puss. Jag var sämst första åket och fastnade i ett stängsel. Sedan kom jag på hur man gör. Vi träffade en amerikan i vår ålder när vi satt i liften som frågade vart vi kom i från, när vi svarade Sverige sa han "så ni kom från Sverige för att åka skidor i Dubai?" Det lät typ dumt när han sa det. Men man måste ju ha gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0