2013

Första januari har varit en riktigt lugn dag. Jag steg upp halv tolv och gick och satte mig i soffan med gabbarna som varit vakna lite längre. Vi åt frukost och gjorde mest ingenting. Jag visade lite filmer från gårdagen och Emil kände ångest. När vi blev hungriga bestämde vi oss för att pizza var det enda rätta att äta till lunch. Bosse och Gunnel kom förbi just innan vi åkte för att köpa det. Dom hade kört hem bilen som vi hade lämnat i stan. Hur som helst så hämtade vi pizzorna och åkte ut till boviken igen och åt och såg big bang theory säsong 5. Jag som fortfarande var ganska trött somnade i soffan bakom Alexander (inget ovanligt). När vi vaknade var klockan typ fem på eftermiddagen. Vi körde till ICA maxi och gick runt där ett tag. Köpte en fil och ett par tärningar, sedan spelade vi ett spel jag sett på 'vem kan slå Filip och Fredrik'. Jag vann aldrig. Vi slog på tvn och baksmällan 2 hade precis börjat så vi såg den. Sedan körde grabbarna en tävling om vem som kunde göra flest repetitioner med absliden och sedan armhävningar. Jag tog sedan en före bild på grabbarna som har tänk bli fit innan sommaren. Så den första juni förväntas det vara skillnad. En lugn och härlig tisdag och första dagen på det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0