SÖNDAG

Vi steg upp klockan 9 och åt frukost. Slog igång den sista filmen vi hade osett av dom 3 vi hyrde på hemmakväll på fredagen, och till min besvikelse så var den här också dålig. Vi hyrde 3 filmer och den ena var fan sämre än den andra. Den första vi började kolla på i fredags stängde vi av efter 20 minuter för att den var så otroligt kass. Efter filmen åkte vi till bowlingkompaniet. Vi började med att kika på golfsimulatorerna som finns i lokalen bredvid bowlingen innan vi väl körde igång. Jag kom tvåa första serien, men efter den andra serien så låg jag sist. Det blev himla jämt mellan Alexander och Emil, men Emil lyckades behålla första platsen och vann med 3 poäng. Efter bowlingen så körde vi in till stan, där det blev shopping på jack and jones. Det har som blivit en tradition att packa på Emil kläder och se om han köper något. Han kom ut med ett par jeans och en tröja, och Alexander köpte också en tröja. Vi sprang in i Jennifer och Victor en gång till på Kitchen, dom satt och fikade med Lina och Tugge. Två gånger på två dagar. Klockan 15 var vi bjudna till Alexanders päron på en tidig midddag/sen lunch. Jag som egentligen skulle ha varit ledig jobbade på kvällen. Emma på jobbet är i Mexico så jag fick ta hennes pass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0