Q/A

Jag fick frågan om hur länge vi ska bo kvar i boviken i en kommentar här på bloggen. Vi har satt ett datum, 11 juli flyttar vi ut. Stugan kommer då att gå att hyra från och med 1 augusti om det är någon som är sugen på att göra det. Det ligger ute en annons på blocket här. Jag har inte skrivit om det i bloggen tidigare, men i oktober förra året så köpte vi en lägenhet. En tvåa på kågevägen som vi hållt på att renovera sedan dess. Vi kommer dock att lägga ut den till försäljning nu i maj eftersom vi hittat en annan lägenhet som vi vill bo i. Den nya som vi planerat att flytta in i är en tvåa på åkergränd som vi skakade hand och köpte den 26:e april. Nu håller vi på att planera hur vi ska renovera den. Här är ett köksförslag som Alexander gjort. Jag tror att det kan bli asnice, men vi kommer även att rita på andra förslag. Vad tycker ni, hiss eller diss gällande att ha trä istället för kakel? 

Kommentarer
Postat av: emma

det var fint!! Glas istället för kakel är också snyggt, lätt att hålla rent :)

Svar: Tack!:-) Vi har varit inne på glas också. Tror att det kan bli fint!
Julia Boman

2013-05-10 @ 11:42:27
Postat av: Soffanbraaa

Riktigt fint!!!

Svar: Wihiee♥ Hörde jag ett köööp?
Julia Boman

2013-05-10 @ 13:48:40
Postat av: Anonym

Hur mycket kommer lägenheten på kågevägen ha i utgångspriset?

Svar: Tyvärr så vet jag inte det just nu. Men jag kan svara i den här kommentaren med en summa då jag vet:)
Julia Boman

2013-05-12 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0