BIRTHDAY PRESENT

Eftersom att vi var i Stockholm på min födelsedag så passade jag på att köpa kläder till mig själv som present till mig från mig. Det blev en härlig shoppingrunda, jag var ganska generös med mig själv  vid tanke på att jag egentligen ska spara pengar till USA. Vid sextiden tog vi tunnelbanan tillbaka till Solna där vi åt middag och fikade med Alexanders syster och hennes familj. Planet hem gick 21.20. Det blev lite stressigt men vi hann med planet. Än en gång fick jag en påminnelse att jag borde bättra på min kondition. Väl hemmai Skellefteå i vår lägenhet igen styrde Alexander en fruktbricka och så blev det dags att öppna presenter. Jag trodde ärligt talat inte att Alexander köpt något eftersom jag sagt till honom att det inte behövdes eftersom att vi ändå skullle till Stockholm. Men under presentpappret, i en tandborstskartong låg en annan katrong. EN IPHONE 5S! Jag som så länge velat byta telefon. Han kan det där med presenter Alexander!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0