SÅ KONSTIGT!

 
Jag och Alexander håller på att städa och gör oss redo för att åka och handla. Jag ska byta om och bestämmer mig för att ta på mig en av mina nya tröjor som jag köpte i Stockholm. Jag går in i sovrummet där jag har påsarna med kläder. Jag sätter ner handen i en av påsarna, och jag tycker direkt att tyget känns konstigt. Det jag har handen på känns som en bh, men jag har inte köpt någon bh i Stockholm. Jag tar upp påsen och kollar vad det är för något - twilfit. Men vi har inte varit på twilfit. Jag ropar på Alexander och frågar honom, och han ser lika frågande ut som mig. Vi ringer till hans syster som vi bodde hos för att höra om hon köpt något där, men icket. Hahaha, alltså det är sjukt!?! Vi har någonstans snott någons påse med underkläder! Men vi har absolut ingen aning om vart.... På stan? På tunnelbanan? På arlandaexpress? På flyget kanske? Vi har ingen aning. Så nu är frågan vad vi ska göra med stöldgodset? Om någon vet att dom saknar en påse från twilfit från flyget mellan Stockholm och Skellefteå i måndags så kan ni ju höra av er till mig och vara arga. Annars undrar jag vem av mina vänner som har storlek 80C på bh:ar och vill uppdatera garderoben lite.  HEhe. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha roligaste jag läst:')

2014-04-03 @ 22:16:57
URL: http://www.matildaaol.blogg.se
Postat av: Anonym

Från Matilda O om det inte kom med

2014-04-03 @ 22:18:15
URL: http://www.matildaaol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0