SEVEN YEARS

Jag minns absolut första gången jag såg Alexander, jag satt på McDonalds med min dåvarande bästa vän Sanna, och så gick han förbi utanför fönstret. Han hade på sig en hoodie och ett par jeans. Vi hade någon månad tidigare börjat skriva med varandra på MSN. Första gången vi hängde var 2005 och det var i Stockholm. Vi gick på stan och jag minns att jag tyckte att han var så annorlunda från alla andra killar jag kände då. Vi hade otroligt roligt ihop den dagen. Och när vi kom hem till Skellefteå fortsatte vi att hänga. Jag har så många minnen tillsammans med den här killen. Både från tiden innan vi blev tillsammans, och från de 7 åren vi varit ihop. För idag är det 7 år sedan vi blev tillsammans. Alexander kom hem till mig den 21 januari 2007 och sa att han ville vara min pojkvän, och sedan dess så har han varit det.

Kommentarer
Postat av: stina

menåååh, puttinuttigt!!!! <3

2014-01-28 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0