SÖNDAG

Kan man göra annat än älska söndagar? Jag bad om blodapelsin och in kommer killen med en hel bricka med frukt. Att se serier och äta frukt i sängen är ett perfekt sätt att spendera en söndag. Jag har även hunnit jobba idag. 10-15 fick det bli, en timm kortare än tänkt då jag kände mig halvdålig idag. Sedan åkte jag och Alexander upp på solbacken och köpte två nya örngott vi beställt. Därifrån åkte vi in till stan, jag försökte lura iväg Alex att köpa blodapelsiner så att jag skulle kunna gå och köpa NHL 14 till honom i present, men tyvärr hade Game i stan slut av det spelet för PS3. Blev i alla fall tre blodapelsiner rikare. Vi åt middag på Wok n roll och direkt vi kom hem däckade vi i sängen och sov till åtta-nio. Då vi vaknade försökte vi få ihop en semeter tillsammans, Alex styrde fruktbrickan på bilden och vi såg serier. Nu blir det mer av det. Ciao.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0