ALLA HJÄRTANS DAG

Både jag och Alexander jobbade på alla hjärtans dag. Jag slutade senast av oss, klockan 15.30 var jag klar. När jag satte mig i bilen med honom hade jag köpt två 20-pack tulpaner som jag tänkte pynta lägenheten med, var på han säger "du, vi har ingen vas kvar..." Då vi kom hem visade det sig att han hade fyllt lägenheten med blommor och börjat laga middag. Win! Vi åt god mat, spelade kinachack och kolladae på filmerna från USA som jag spelat in på min kamera. Vi fick oss ett gott skratt åt det. Efter det fick jag ett fotbad och så åt vi choklad och jordgubbar i soffan. Där satt vi tills det var dags att bege sig ner till bion. Vi hade samma dag bokat biljetter till att se American Sniper. Det blev en riktigt bra alla hjärtans dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0