LÖRDAG


Lördagen började med en sovmorgon följt av en sväng förbi Tomas för att kika på huset deras som dom håller på att renovera. Efter ett kort besök där åkte vi till Åsgatan där jag Linnea och Jesper gick till Viking och köpte var sin pizza som vi tog med till Brännström och åt. Jesper hade varit en stjärna och fixat Fias lampor ovanför köksbordet som hon tjatat om sedan dagen hon flyttade in. Efter maten gick vi över till Åström där Alle och Adam såg hockeyn. Vi minglade där tills det blev dags att bege sig till tjejfest på Anderstorp. Agnes som vi var hos hade styrt en riktigt god drink med chili i. Där satt vi och snackade tills taxin kom och tog oss till verandan där vi irrade omkring. Jag gav upp där kring ett och bad Alle hämta mig. Väl hemma igen började vi se Melkers match som precis hade börjat. Tyvärr kom John Blund och tvingade oss att sluta se matchen. Vi vaknade i soffan några timmar senare och förflyttade oss till sängen istället. Det var min lördag, nästan i detalj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0