MÅNDAG

Tur att det är automatisk inloggning här på bloggen, för jag kommer knappt ihåg mitt lösenord... Efter en lååååång paus är jag tillbaka. Jag har massor av inlägg från bak i tiden som jag skulle vilja lägga in. Men jag börjar i någon form av nutid. Gårdagen för att vara exakt. Jag började måndagen med att hämta upp Alexanders föräldrar på flygplatsen. Dom hade varit nere i Stockholm och hälsat på Alexanders syster med familj. Efter det mötte jag upp Linnea som just kommit hem från utlandsstudier i Italien för en lunch på Lilla Marie. Brun och fräsch var hon. Min egna bränna från Nice är nu ett minne blott. Efter lunchen gick jag en vända på stan. Köpte solskydd och resorb inför Magaluf. Jag gick även loss på Åhlens rea innan jag till sist var tvungen att åka hem. På kvällen åkte jag, Alex, Fia och Emma till Jocke och åt bullar. Kramer mötte upp oss senare på kvällen för att se Baywatch på bio. Det var måndagen det. Tack o hej. 

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att ha dig tillbaka på bloggen och i min vardag 😘💕

2017-06-06 @ 19:10:44
URL: http://linneajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0