TORSDAG

 
Det har blivit mycket flängande till södra Sverige dom senaste veckorna. När jag kom hem efter vår weekend i Stockholm i måndags kände jag verkligen att jag behövde en helg hemma i Skellefteå. Vi har massooor att göra innan vår flytt. Tanken var egentligen att jag skulle hälsa på Evelina i Eskilstuna i helgen, men tyvärr blev jag tvungen att prioritera bort det. Vilket kändes otroligt tråkigt såklart. Jag har länge velat åka dit och hälsa på, men av många anledningar passar det inte nu. Det får bli en annan gång. Ikväll blir det tacos och bio med Alexander. Jag var tyvärr lite oförsiktig med kniven innan då jag stod och hackade grönsaker, så jag skar mig själv i vänstra pekfingret. Antar att jag blir ett ärr rikare på handen. Något som kan påminna mig om denna kalla vinterdag i november…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0