FREDAG

Jag mötte upp Hanna på fredagkväll. Hon kom med ett plan från Köpenhamn så vi möttes inte upp förrän vid 21. Vi bestämde oss för att möta upp Elin och hennes kollegor som någon timme innan gått förbi huset jag bor i på väg till Cliff Barnes. På vägen dit mötte jag och Hanna en kvinna som ville ge oss en upplevelse sa hon. Hon höll i någon form av teatershow på gatan i mellan 5-10 min. När hon var klar sa hon "cash eller swish?" Vi tackade, men sa att vi inte ville betala. Det tog hon inte så bra, vilket var synd. Efter det valde vi gå från kön in till Cliff Barnes och åkte in till Hötorget istället. Vi var säkert på 4-5 ställen den kvällen. Vid 04 på morgonen vände vi hem mot Odenplan. På morgonen lagade vi gröt och pratade igenom gårdagens händelser. Vilket välkomnade till livet i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0