MYCKET NYTT

 
Jag har varit dålig på att dela med mig om livet på senaste. Egentligen dom senaste två åren om jag ska vara ärlig… Men men, 29/12 fyllde vi upp bilen med våra grejer och körde ner till Stockholm och vår nya lägenhet på Odenplan. Vi hade extremt tur med boendet och behövde inte ens leta. Vi hyr i andra hand av Alex systers granne. Samtidigt som vi bestämde oss för att flytta ner tackade dom tidigare hyresgästerna för sig. Sedan dess har jag hunnit både börja och sluta på ett nytt jobb, fått prova på särbo-livet med Alex, skaffat lite nya vänner och hunnit börja på ett till(?) nytt jobb. Mycket nytt på kort tid. Ny stad, nytt jobb, nya (och gamla) vänner, och ny bostad. Samt att jag större delen av tiden i Stockhom också fått bo själv, vilket i sig är nytt för mig. Jag och Alex var med varandra 24/7 medan vi båda bodde hemma och efter det så blev vi sambos och har varit det i 10 år. Så det är helt klart en märklig känsla att bo själv såhär mycket som jag gjort. Som tur är så är det enkelt att sysselsätta sig och få tiden att gå fort. Jag hade kunnat fortsätta skriva men jag såg just vad klockan var och bestämde mig för att det var klokare att försöka sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0