SÖNDAG

 
Söndag började med en lugn frukost i soffan. Jag hackade upp äpplen som jag täckte med kanel och så åt jag en skål med grekisk yougurt med bär som topping. Efter frukosten mötte jag upp Elin för en lång prommis i solen. Så härligt!!!
 Efter att ha gått ett tag blev jag och Elin hungriga. Vi började leta efter en restaurang att äta på och Hanna mötte upp oss. Jag och Elin köpte in två olika mackor och delade på dom. Perfekt att göra så då man inte kan bestämma sig. Efter att vi hade ätit gick jag och Hanna på stan en stund på jakt efter ett par skor. Men där runt 17 började energin ta slut och jag vände hemåt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se Mästarnas Mästare och äta kvällsfika.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0