kubb och ritz igår

Viktor som vi ska åka till USA med kom hem från Norge i helgen och igår efter att jag och Julia slutat jobba styrde vi ihop en kubb/ritz/diamanten-kväll(!) Vi var tre stycken Julia:or, Alexander och Viktor. Under tiden vi spelade diamanten kom det fram att Viktor inte visste vart i USA vi skulle. Mackan på jobbet hade frågat om resan och vart vi skulle åka och det enda Viktor kunde komma på var att vi börjar i New York och avslutar i San Diego. Pinsamt. Vid det här laget kan vi andra rabbla resan i sömnen. Vid 00.45 lämnade vi Viktors inglasade altan och drog hem. När Jullan cyklade förbi mig och Alle som körde från Statiol och vinkade så vände jag mig om till Alex och frågade "vem var det där?". Tydligen så känner jag inte igen mina vänner direkt en mössa kommer på. Ikväll ska vi börja ha öppet till 23 på jobbet och jag har äran att få uppleva det först. Ses!
Vi sökte efter en basketkorg men hittade ritzrutorna istället
Jordgubbar med socker i en tallrik mjölk ute i stekhet sol på rasten igår blev del av min lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0