MIN ONSDAG

Galet varmt har det varit dom senaste dagarna. Norran gjorde en artikel igår som sa att en termometer i stan visat 29.1 grader. Jag var först på morgonen och tog en spruta (hepatit b) sedan gick jag barfota till min mor från vårdcentralen. Det var inte frivilligt, mina skavsår som jag fått av att gå i mina vita tygskor utan sockar sa ifrån, bigtime. Senare på eftermiddagen var jag och klippte håret. Jag tog ganska mycket ris samt klippte upp det lite. Passade även på att köpa en hårfärg som jag ska använda på utväxten och löshåret just innan vi åker utomlands. När jag var klar hos frissan gick jag förbi Julia och satte mig på hennes balkong och stekte/svettades. När Alexander en timme senare slutat jobba gick jag och han och köpte glass och satte oss vid älven och njöt av att det fläktade lite vid vattnet. Väl hemma igen slocknade vi båda i soffan och jag tror att jag sov 2-3 timmar. Jag var helt slut. När Alex till slut fick mig att vakna drog vi på ica och köpte snacks och såg film. That's my wednesday. Tyvärr hade jag slut batteri på mobilen under hela gårdagen så inga pics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0