TIDIGT UPPE

När vi nu bor hos min mamma så blir det enbart tidiga mornar. Även om det blir sena kvällar ibland också. Nu börjar det kännas så normalt så jag tänker inte riktigt på vad klockan är. Jag skulle nyss föra över pengar till Viktor och skulle ringa för att dubbelchecka en grej med honom. När han svarar så hör jag klart och tydligt att han sover, jag kollar snabbt på klockan för att se om han är seg upp eller jag som är tidig på att ringa. Ser då att den är 08.11 och säger "naemen fööörlåt". Nu har jag i alla fall betalat Viktor för att han la ut för hotellet i Miami och för en videokamera vi ska köpa. Det är ingen värsting, men för 250 kronor var så fungerar den bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0