OM BLACKBERRY

BRA MED BLACKBERRY
+ Den har tangentbord. Ett härligt sådant också.
+ Den är snygg. En av dom snyggaste mobilerna jag skådat.
+ Den rymmer väldigt mycket (musik, bilder, kontakter, serier)
+ Det har bra högtalare
DÅLIGT MED BLACKBERRY
- Den är populärare i USA än i Sverige. I norra Sverige säljs den knappt. Det kan vara jobbigt ibland när man vill ha en funktion till den och man bara kan välja mellan iphone, nokia, samsung osv.
- Köp en blackberry med styrplatta istället för styrkula. Det kan komma smuts in till styrkulan som förstör.
- Varje gång jag tappar den i backen och sätter ihop den igen så är den en timme fram i tiden. Mitt fel som tappar den kanske.
.
.
Detta är bara mina egna åsikter om telefonen. Sen kasnke något snille har någon annan mer faktabaserad åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0