LONDON DAG 3

Dagen började med frukost på ett café på oxford street följt av shopping. Jag shoppade lite nya träningskläder på nike och Alex och jag var med i deras nya reklamkampanj som ska visas i London. Min bild blev verkligen tam medan jag älskar Alex bild.
Vi åkte vidare till piccadilly circus
Vi gav we will rock you musikalen ett försök. Det var typ omöjligt att hitta dit då alla gav oss olika vägbeskrivningar, och just när mitt tålamod höll på att ta slut hoppar vi in i en taxi och säger att vi vill till "we will rock you musikalen". Taxichauffören frågade då om vi visste vart det var och båda i kör svarar "no" var på han skrattar lite grann och kör runt hörnet och släpper av oss och säger att vi inte behöver betala. Riktigt roligt! Alla taxichaufförer här är så jäkla gulliga. We will rock you var dock en besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0