LÖRDAG

Klockan 06.00 började jag på lördagen. 1/9 varje år innebär inte bara höst, utan inventering också. Jag önskar jag kunde säga att det var en dag jag sett fram emot, men jag har lärt mig att det är fult att ljuga. Lite mysigt är det dock, att alla är samlade, fikar ihop och lika trötta tillsammans. Jag slutade 16.00, åkte hem och duschade, tog fram chips och väntade på att mina arbetskompisar skulle dyka upp. Vi lekte lite lekar och försökte pressa ur Tobbe vem han tycker är bäst och sämst i mejeriet utan framgång. Alla skulle köra sin musiklek och jag vet inte vems som var sämst... 







Kommentarer
Postat av: Linnea

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ osv :)!!

2012-09-03 @ 10:48:07
URL: http://linneajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0