DUBAI DAG 3

Hotellets frukost var kung. Jag åt det som syns på bilden och american pancakes/belgien waffels typ varje dag. 
Vi gjorde oss klara för dagen och åkte till mall of the emirates. 
Det är ett av dom "mindre" köpcentren. När Alex hade frågat någon som bodde i Dubai vad han tyckte om stället svarade han att det var för litet. Funderade på att visa honom CK. 
Alexander försökte hitta en snygg jacka/kappa och en säljare visade honom denna. 100% kashmir för 6000 SEK. Då  var den ändå nersatt från 26 000 SEK. Det blev inget köp.
Vi hittade den berömda skidbacken som är inomhus i köpcentret
Jag ansåg att detta var en sevärdhet och passade på att ta en bild på mig och Alexander med den i bakgrunden
Vi satte oss ner en stund och beställde var sin glass
Vi åkte tillbaka till hotellet och beställde upp middag till rummet
Efter maten åkte vi tillbaka till mall of the emirates och fortsatte att kika på grejer. Eftersom dom hade öppet till 01.00 så fanns det gott om tid att shoppa. Jag föll pladask för blackberry bold 9900 smartphone. 
Just före dom stängde valde vi att åka hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0