UMEÅ

Vi är framme i Umeå och väntar på vårt flyg till Stockholm. I Stockholm hinner vi luncha, och tur är väl det då vi valt att plocka bort maten på flyget. Alexander har som vanligt en onaturlig relation till sin nackkudde. Den ska alltid vara med. Den var på redan i bilen från Umeå, den sitter kvar nu när vi sitter och fikar, och jag vet att den kommer att sitta fast på honom fram till det att vi har checkat in på hotellet och ska sova. Den kan sitta runt halsen som den ska och andra gånger på huvudet... Han hade med den till Idre också och bar den alldeles för mycket där, utan att ens ha sett ett flyg. Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad under resans gång. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehehe jag måste hålla med din pojkvän där, nackkudde is the shit! Dock skulle jag kanske inte använda den utanför ett plan/en bil hehe =)Hoppas ni har en bra resa!

2014-06-06 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0