👀




Jag Ă€r ju inte 18 lĂ€ngre, det Ă€r dags att acceptera att synen inte lĂ€ngre Ă€r vad den en gĂ„ng var. Jag har lagt till en ny titel i mitt liv - nĂ€rsynt. Jag var hos en optiker idag för att kika pĂ„ bĂ„gar, 6 par fick jag plocka med mig hem. Jag tog med alla par som hon som jobbade dĂ€r plockade ut Ă„t mig utom 1 som hon sa var för breda för mitt ansikte. Jag litar blint pĂ„ henne. I nĂ„got av dessa 6 par ska jag se bra ut. Eller inte vara helful i iallafall. Jag konstaterade med sista paret ni ser pĂ„ den sista bilden att dom kanske inte borde lĂ„na ut brillor Ă„t alla...
Till mitt försvar sĂ„ var dom faktiskt sĂ„ dĂ„ jag tog ut dom ur fodralet. 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag röstar pÄ nr 3 eller nr 4?

Svar: Jag kanske vÀljer tvÄ par? Ett par med mörka bÄgar och ett par med ljusa.
Julia Boman

2015-11-16 @ 20:43:17
Postat av: Linnea

Jag gillar ettan men eventuellt med ljusa bĂ„gar? Dock var alla superfina sĂ„ kommer bli bra hursom 😘

2015-11-17 @ 17:13:45
URL: http://linneajoo.blogg.se
Postat av: Karin

HUR kan jag ha missat att du har en blogg??? Hej ny stalker sÀger jag bara!

p.s jag röstar pÄ nr 1, göööörsnygga

2015-11-29 @ 21:13:25
URL: http://abckarin.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0