ONSDAG

 
Idag hade jag två visningar på lägenheten. Oron att vi inte ska hinna få den uthyrd innan första januari är nu borta. Efter visningarna kom Soffan förbi och jag hjälpte henne att färga utväxten. Hon är inte bara den kortaste vännen jag har, hon är även den med mest hår av alla. Jag och Limpan brukar skämta om att hon borde raka av sig allt, av ren och skär avundsjuka. När hon var som ny i håret tog vi bilen ut till Ursviken och myste med Rosanna, Zappe, Milla och Lucas. Vi åt pepparkakor och catchade upp. Jag fick för första gången se huset dom köpt och bor i sedan i somras. När klockan närmaste sig 23 kände vi att det var dags att rulla in mot stan igen. Det är något väldigt mysigt med att köra bil sent en vinterkväll. När jag kom hem låg Alle och sov. Han hade varit på julbord med jobbet och hade förmodligen däckat av matkoma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0