WINTER IS COMING

Kolla på all snö som har kommit✻ Wow!

Jag tog flyget ner till Stockholm som skulle gå 10:30, men vi blev lite försenade och var inte iväg förrän vid 11:00. Efter att vi hade landat åkte jag till direkt in till stan på jakt efter mat. Jag slog mig ner på Vapiano och där satt jag tills det blev dags att möta upp Sofia. Vi åkte ut till Sollentuna där hon och familjen bor. Det var första gången jag fick se huset dom köpt. Sofia lagade någon god och nyttig vegetarisk rätt med brysselkål, avokado och ris. Massa annat också, men det är det jag minns. Efter maten lekte jag och barnen ett tag sedan gick jag och la mig. Sofia, Willhard och Noomi skulle upp till Skellefteå dagen därpå och dom skulle kliva upp 05:00. Jag sov i Willhards rum, och när dom skulle åka på morgonen ville han verkligen ha med ett gosedjur som han trodde var i rummet jag sov i. Så jag klev också upp 05:00, haha. Men det gjorde inget. Jag skulle ändå upp tidigt. På fredagen gick jag på 4 arbetsintervjuer. Var helt slut i huvudet då jag kom hem 19:00 på kvällen. Jag och Alle köpte mat från Max som vi åt i soffan medan vi kollade på Fixer Upper – vårt nya favoritprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0